Reklamacje i zwroty

Zwroty

1. W przypadku gdy zamówiony towar nie został jeszcze wysłany przez Sprzedającego, Klient może zrezygnować z całości lub części zamówienia o czym powiadomi Sprzedającego za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub telefonicznie.

2. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2002 roku O ochronie praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271) Konsument ma prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego w sklepie www.ksiegarniastanislaw.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

3. W momencie rezygnacji z zakupu, odstąpienia od umowy sprzedaży uważa się ją jako niezawartą a Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie 14 dni wraz z dowodem zakupu na adres Grupa Fr3 Sp. z o.o. Księgarnia Archidiecezjalna, ul. Straszewskiego 2, 31-101 Kraków.

4. Zwracany towar winien być zwrócony w stanie niezmienionym i wysłany na adres Sprzedającego. Do zwracanego zamówienia powinien zostać dołączony formularz zwrotu.

5. W przypadku rezygnacji z zamówienia przez Klienta i zapłaconego z góry przed wysyłką, Sprzedający dokona zwrotu należności pieniężnych w terminie 14 dni.

6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji na rzecz Klienta, Sprzedający dokona zwrotu należności pieniężnych w terminie 14 dni.

7. W przypadku dokonania przez Klienta zapłaty za towar „z góry”, Sprzedający dokonuje zwrotu należności pieniężnych na rachunek bankowy Klienta natomiast w przypadku zapłaty za towar „za pobraniem” lub przy „odbiorze osobistym”, Sprzedający dokonuje zwrotu należności pieniężnych na rachunek bankowy Klienta lub przekazem pocztowym po wcześniejszym ustaleniu z Klientem za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: sklep@ksiegarniastanislaw.pl.

8. W przypadku dokonywania zwrotu należności pieniężnych na konto bankowe Klienta, jeśli po uprzednim kontakcie z Klientem nie przekaże on Sprzedającemu wymaganych danych do zrealizowania przelewu bankowego lub są one błędne, Sprzedawca wówczas nie ponosi odpowiedzialności za brak czy opóźnienie zwrotu.

Pobierz formularz zwrotu.

Reklamacje

1. Wszystkie towary będące w ofercie sklepu internetowego Sprzedającego www.ksiegarniastanislaw.pl są fabrycznie nowe i objęte są gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.

2. Celem rozpatrzenia reklamacji, Klient powinien przesłać/dostarczyć reklamowany towar wraz (jeśli to możliwe) z dowodem zakupu, oraz krótkim opisem czego dotyczy reklamacja.

3. Reklamowany towar należy dostarczyć na adres Sprzedającego: Grupa Fr3 Sp. z o.o. Księgarnia Archidiecezjalna, ul. Straszewskiego 2, 31-101 Kraków.

4. Sprzedający zwraca Klientowi koszty przesyłki w momencie ich udokumentowania.

5. W ciągu 14 dni Sprzedający ustosunkuje się do zgłoszonej przez Klienta reklamacji oraz powiadomi o dalszej procedurze postępowania – za pośrednictwem poczty elektronicznej mail: sklep@ksiegarnistanislaw.pl.

6. W przypadku uznania reklamacji na rzecz Klienta, Sprzedający:

– naprawi lub wymieni Klientowi reklamowany towar na nowy,

– jeśli wymiana lub naprawa nie są technicznie możliwe Sprzedający zwróci pełną wartość zamówionego towaru w ciągu 14 dni.

7. W przypadku towaru, który objęty jest gwarancją producenta, Klient może reklamować towar wynikający z uprawnień gwarancji danego producenta.

8. Sprzedający odpowiada za niezgodność towaru z zawartą z Klientem umową, które zostało stwierdzone przez Klienta przed upływem 2 lat od momentu dostawy towaru. Klient w takim przypadku zobowiązany jest do powiadomienia Sprzedającego o stwierdzonej niezgodności z zawartą umową w ciągu 2 miesięcy od dnia wykrycia niezgodności.